Hatékony tanulási környezet kialakításának innovatív megoldása a Dunaújvárosi Egyetemen

Horváth, Miklós, Kadocsa, László, Ludik, Péter and Váraljai, Mariann (2018) Hatékony tanulási környezet kialakításának innovatív megoldása a Dunaújvárosi Egyetemen. DUNAKAVICS, 6 (10). pp. 11-22. ISSN 2064-5007

[img] Text
Online_1810.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (38MB)
Official URL: http://dunakavics.uniduna.hu/

Abstract

A 21. század második dekádjában az azonnali kommunikáció korában, túl számos ipari, információs és kommunikációs forradalmon, olyan oktatási rendszer és -környezet kialakítása szükséges, amely képes a technológiai változásokkal lépést tartani és a tanulási-tanítási folyamat korszerűsítésével kiszolgálni az oktatás iránti növekvő keresletet. A digitális oktatási stratégia megvalósításában jelentős szerepet kapnak a 3D-s megjelenítést biztosító platformok. A Dunaújvárosi Egyetemen az addigi online kurzusok a MaxWhere platform alkalmazásával kerültek 3D-s térbe. A Pilot Projekt keretében több tantárgy, így például a Szakmódszertan I. és Multimédia I. tananyagok továbbfejlesztése, továbbá a munkakörnyezet kialakítása és a tanulásszervezés korszerűsítése történt meg a VR által kínált lehetőségek megragadásával

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Innováció, 3D-s tanulási tér, virtuális tanulási környezet, digitális kompetencia, kognitív entitás, Innovation, 3D learning environment, Virtual Learning Environment, Digital Competence, Cognitive Entity
Divisions: Informatika Intézet
Műszaki Intézet
Tanárképző Központ
Társadalomtudományi Intézet
Depositing User: Gergely Beregi
Date Deposited: 17 May 2021 08:17
Last Modified: 17 May 2021 08:17
URI: http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/662
MTMT: 30332690

Actions (login required)

View Item View Item