Horváth, Miklós, Kadocsa, László, Ludik, Péter and Váraljai, Mariann (2018) Hatékony tanulási környezet kialakításának innovatív megoldása a Dunaújvárosi Egyetemen. DUNAKAVICS, 6 (10). pp. 11-22. ISSN 2064-5007
![]() |
Text
Online_1810.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (38MB) |
Abstract
A 21. század második dekádjában az azonnali kommunikáció korában, túl számos ipari, információs és kommunikációs forradalmon, olyan oktatási rendszer és -környezet kialakítása szükséges, amely képes a technológiai változásokkal lépést tartani és a tanulási-tanítási folyamat korszerűsítésével kiszolgálni az oktatás iránti növekvő keresletet. A digitális oktatási stratégia megvalósításában jelentős szerepet kapnak a 3D-s megjelenítést biztosító platformok. A Dunaújvárosi Egyetemen az addigi online kurzusok a MaxWhere platform alkalmazásával kerültek 3D-s térbe. A Pilot Projekt keretében több tantárgy, így például a Szakmódszertan I. és Multimédia I. tananyagok továbbfejlesztése, továbbá a munkakörnyezet kialakítása és a tanulásszervezés korszerűsítése történt meg a VR által kínált lehetőségek megragadásával
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Innováció, 3D-s tanulási tér, virtuális tanulási környezet, digitális kompetencia, kognitív entitás, Innovation, 3D learning environment, Virtual Learning Environment, Digital Competence, Cognitive Entity |
Divisions: | Informatika Intézet Műszaki Intézet Tanárképző Központ Társadalomtudományi Intézet |
Depositing User: | Gergely Beregi |
Date Deposited: | 17 May 2021 08:17 |
Last Modified: | 17 May 2021 08:17 |
URI: | http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/662 |
MTMT: | 30332690 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |