Stankov, Gordana (2019) Legyen játék a matematika tanulása : Dienes professzor tanítási módszere. DUNAKAVICS, 7 (3). pp. 19-25. ISSN 2064-5007
![]() |
Text
Online_1903.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (51MB) |
Official URL: http://dunakavics.uniduna.hu/
Abstract
Ebben a cikkben bemutatásra kerül, konkrét példákon keresztül is, Dienes professzor matematikatanítási módszere, amelyet sok kísérletezés után fejlesztett ki. E módszer a professzor úr által megfogalmazott fogalomalkotás szakaszain és a matematikatanulás alapelvein alapszik és a módszerben a játéknak kulcsfontosságú szerepe van.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Mathematics; teaching methods; matematika; game; játék; conceptualization; basic principles of teaching mathematics; tanítási módszer; fogalomalkotás; matematikatanulás alapelvei |
Divisions: | Informatika Intézet |
Depositing User: | Gergely Beregi |
Date Deposited: | 04 May 2021 13:34 |
Last Modified: | 04 May 2021 13:34 |
URI: | http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/681 |
MTMT: | 30628606 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |