Legyen játék a matematika tanulása : Dienes professzor tanítási módszere

Stankov, Gordana (2019) Legyen játék a matematika tanulása : Dienes professzor tanítási módszere. DUNAKAVICS, 7 (3). pp. 19-25. ISSN 2064-5007

[img] Text
Online_1903.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (51MB)
Official URL: http://dunakavics.uniduna.hu/

Abstract

Ebben a cikkben bemutatásra kerül, konkrét példákon keresztül is, Dienes professzor matematikatanítási módszere, amelyet sok kísérletezés után fejlesztett ki. E módszer a professzor úr által megfogalmazott fogalomalkotás szakaszain és a matematikatanulás alapelvein alapszik és a módszerben a játéknak kulcsfontosságú szerepe van.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Mathematics; teaching methods; matematika; game; játék; conceptualization; basic principles of teaching mathematics; tanítási módszer; fogalomalkotás; matematikatanulás alapelvei
Divisions: Informatika Intézet
Depositing User: Gergely Beregi
Date Deposited: 04 May 2021 13:34
Last Modified: 04 May 2021 13:34
URI: http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/681
MTMT: 30628606

Actions (login required)

View Item View Item