Mihalovicsné Kollár, Anita and Váraljai, Mariann (2020) Az elektronikus környezetben végzett hallgatói tevékenységek sikerességének összevetése a különböző munkaformák szempontjából. DUNAKAVICS, 8 (4). pp. 45-57. ISSN 2064-5007 (In Press)
![]() |
Text
Online_2004.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (52MB) |
Abstract
A hatékonyság, a sikeresség, az eredményesség napjaink társadalmában az egyén által végzett tevékenységek minőségének egyfajta mutatóiként jelennek meg. Ezek a felnőttek esetében a munka, fiatal felnőttek esetében pedig az oktatás világában kerülnek leginkább előtérbe, mint értékfogalmak. A felsőoktatásban a hallgatói sikeresség támogatása érdekében változatos diszruptív innovatív technológiák és pedagógiai módszerek alkalmazásával valósul meg az információszerzés, -feldolgozás és tudásgenerálás. Számos munkaforma segíti a hallgatót, amelyek közül az egyéni és a csapatban végzett ún. teammunka a legelterjedtebb. Tudományos kutatások szerint a felsőoktatásban jelen lévő modern technológia iránt elkötelezett Y generáció egyik jellemző tulajdonsága, hogy munkavégzésük során inkább kedvelik a teammunkát és szívesebben kollaborálnak, mintsem egyénileg dolgozzanak. A kérdés az, hogy a kedvelt csapatmunka munkaformában hatékonyabbak és sikeresebbek-e az egyének, vagy az egyénileg végzett munkának jobb a minősége? Kutatásunkkal sikeresség–minőség kérdéskörre fókuszálva keressük a választ a különböző munkaformákban végzett hallgatói tevékenységeket vizsgálva.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Hallgatói sikeresség; Munkaformák; Diszruptív technológiák; Student success; Forms of work; Disruptive technologies |
Divisions: | Informatika Intézet |
Depositing User: | Gergely Beregi |
Date Deposited: | 14 Apr 2021 07:47 |
Last Modified: | 14 Apr 2021 07:47 |
URI: | http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/703 |
MTMT: | 31294890 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |