Kolacsek, Sándor (2019) Miért, vagy miért nem akar továbbtanulni a „Z”-generáció? DUNAKAVICS, 7 (5). pp. 47-67. ISSN 2064-5007
![]() |
Text
Online_1905.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (58MB) |
Abstract
Kutatásom fő célja, hogy rávilágítsak egy már mások által is kutatott problémára ,a felnövekvő generáció, majdan a társadalmunkat és a világunkat építő gyermekek tanulási szokásainak, vagy inkább a nem szokásainak miértjeit keresve. A „Z” generáció tagjai a modern technika világába születtek bele, ők a „digitális bennszülöttek”. Ezek a diákok már nem hajlandóak megtanulni azt, amit eléjük teszünk, csupán azért mert tanárként vagy szülőként erre utasítjuk őket. Világmegváltásra nem számítok, de hátha az ismeretekre alapozva valamelyest lehetne segíteni akár a szülőknek, akár a pedagógusoknak, hogy miként ösztönözhetnének jobban a fiatalokat.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Generáció; Hipotézis; Családi háttérindex; Otthoni tanulás; Pedagógus vélemények; Iránymutatás;: Generation; Hyphotesis; Home background pointer; Homework; Teacher opinion; Direction; Generációk; Z-generáció; Generációk; Generations; Generation Z |
Depositing User: | Gergely Beregi |
Date Deposited: | 14 Apr 2021 08:02 |
Last Modified: | 14 Apr 2021 08:02 |
URI: | http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/721 |
MTMT: | 31669996 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |