![]() | Up a level |
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Cserné Adermann, Gizella, Dósáné Papp, Györgyi, Juhász, Levente, Melkovics, János and Németh, István Péter
(2016)
Fogalmi keretek a tehetséggondozás és a motiváció összefüggéseinek tanulmányozásához.
DUNAKAVICS, 4 (7).
pp. 5-30.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Cserné Adermann, Gizella, Dósáné Papp, Györgyi, Juhász, Levente, Melkovics, János and Németh, István Péter
(2016)
A tehetséggondozás helye, szerepe a Dunaújvárosi Egyetemen :
A szakkollégiumok, mint a tehetséggondozás színterei.
DUNAKAVICS, 4 (8).
pp. 5-34.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Németh, István Péter, Szabó, Csilla Marianna and Szalay, Györgyi
(2016)
Burnout-prevenció : Rezilienciaerősítő program tanárok számára.
DUNAKAVICS, 4 (7).
pp. 31-50.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Németh, István Péter, Szabó, Csilla Marianna and Szalay, Györgyi
(2016)
Módszertani megújulás a felsőoktatásban : Az új oktatói szerepnek megfelelő oktatásmódszertani megközelítés.
DUNAKAVICS, 4 (6).
pp. 25-62.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Cserné Adermann, Gizella, Juhász, Levente, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426 and Németh, István Péter
(2016)
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról.
DUNAKAVICS, 4 (5).
pp. 15-48.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Juhász, Levente, Cserné Adermann, Gizella, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426 and Németh, István Péter
(2016)
A hallgatói önszabályozott tanulás vizsgálata : MSLQ tanulási stratégiák alskálák. Áttekintő, feltáró, leíró elemzés.
DUNAKAVICS, 4 (5).
pp. 49-80.
ISSN 2064-5007
Budai, Gábor (2016) Factors affecting the vocational trainings in secondary schools of Dunaújváros. DUNAKAVICS, 4 (12). pp. 17-25. ISSN 2064-5007
Gubán, Gyula and Kadocsa, László (2016) Virtual training opportunities in higher education in the area of engineer and vocational teacher training (Towards Virtual University). DUNAKAVICS, 4 (10). pp. 5-16. ISSN 2064-5007
Magyar, András (2016) Sztálinváros köz- és felnőttoktatása az ’50-es években. DUNAKAVICS, 4 (1). pp. 51-61. ISSN 2061-5007
Zakota, Zoltán and Németh, István Péter (2016) Infokommunikációs technológiák, fenntartható fejlődés, tanuló régiók. DUNAKAVICS, 4 (9). pp. 49-56. ISSN 2064-5007