Cserné Adermann, Gizella (2015) Pedagógusok értékelési kompetenciái. DUNAKAVICS, 3 (2). pp. 5-14. ISSN 2064-5007
Text
online_1502.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (32MB) |
Official URL: http://dunakavics.uniduna.hu/
Abstract
Ki a jó pedagógus? Hogyan képezzünk eredményes pedagógusokat? A TÁMOP 4.1.2.b-2 projekt célja a pedagógusképzés eredményességének javítása. Tanulmányunkban, amelynek célja gyakorló pedagógusok értékelési kompetenciáinak vizsgálata, először tárgyaljuk a pedagógiai kompetenciák fejlesztését középpontba állító tanárképzéshez vezető utat, majd a második részben kutatási eredményeinkből mutatunk be részleteket.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Tanárképzés, értékelési kompetenciák, pedagógiai kompetenciák fejlesztése Teacher treaning, assesment competences, development of the pedagogic competences |
Divisions: | Tanárképző Központ |
Depositing User: | Gergely Beregi |
Date Deposited: | 03 Jun 2021 14:03 |
Last Modified: | 03 Jun 2021 14:03 |
URI: | http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/567 |
MTMT: | 2859770 |
Actions (login required)
View Item |