Pedagógusok értékelési kompetenciái

Cserné Adermann, Gizella (2015) Pedagógusok értékelési kompetenciái. DUNAKAVICS, 3 (2). pp. 5-14. ISSN 2064-5007

[img] Text
online_1502.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (32MB)
Official URL: http://dunakavics.uniduna.hu/

Abstract

Ki a jó pedagógus? Hogyan képezzünk eredményes pedagógusokat? A TÁMOP 4.1.2.b-2 projekt célja a pedagógusképzés eredményességének javítása. Tanulmányunkban, amelynek célja gyakorló pedagógusok értékelési kompetenciáinak vizsgálata, először tárgyaljuk a pedagógiai kompetenciák fejlesztését középpontba állító tanárképzéshez vezető utat, majd a második részben kutatási eredményeinkből mutatunk be részleteket.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Tanárképzés, értékelési kompetenciák, pedagógiai kompetenciák fejlesztése Teacher treaning, assesment competences, development of the pedagogic competences
Divisions: Tanárképző Központ
Depositing User: Gergely Beregi
Date Deposited: 03 Jun 2021 14:03
Last Modified: 03 Jun 2021 14:03
URI: http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/567
MTMT: 2859770

Actions (login required)

View Item View Item