Keszi-Szeremlei, Andrea and Nádasdi, Ferenc (2015) Az értékelemzés oktatásának támogatása online tananyaggal. DUNAKAVICS, 3 (6). pp. 5-16. ISSN 2064-5007
Text
online_1506.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (30MB) |
Abstract
Az értékelemzéssel kapcsolatos ismereteket közel negyedszázada oktatják a Dunaújvárosi Főiskolán. Az oktatás kezdetén is rendelkezésre állt modern tananyag, amely megfelelt az Oktatási Minisztérium és a Pénzügyminisztérium által kidolgozott irányelveknek. A dereguláció során (1990-es évek) megszűnt az értékelemzés állami felügyelete, és létrejött a Magyar Értékelemzők Társasága. Az értékelemzés oktatása során több olyan probléma is felvetődött, amelyet a korábbi rendszer keretein belül nem tudtunk megoldani. Például a levelező hallgatók körében is felmerült az AVS minősítés iránti igény, de a kontaktórák száma nem tette lehetővé a SAVE által előírt feltételek biztosítását. Úgy ítéltük meg, hogy az oktatás hatékonyságát növelni lehet online módszerek alkalmazásával. 2013-ban a Dunaújvárosi Főiskola az Európai Unió és a Magyar Kormány támogatásával lehetőség nyílt több tantárgyhoz online tananyag elkészítése. A fejlesztés keretében elkészült az értékelemzés online tananyaga magyar- és angol nyelven. Az írás betekintést kíván nyújtani az online tananyag felhasználásával kapcsolatos elképzeléseinkről.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Értékelemzés, online, hatékonyság, projekt Value Analysis, online, efficiency, project |
Divisions: | Társadalomtudományi Intézet |
Depositing User: | Gergely Beregi |
Date Deposited: | 03 Jun 2021 06:39 |
Last Modified: | 03 Jun 2021 06:39 |
URI: | http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/577 |
MTMT: | 2921565 |
Actions (login required)
View Item |