Az értékelemzés oktatásának támogatása online tananyaggal

Keszi-Szeremlei, Andrea and Nádasdi, Ferenc (2015) Az értékelemzés oktatásának támogatása online tananyaggal. DUNAKAVICS, 3 (6). pp. 5-16. ISSN 2064-5007

[img] Text
online_1506.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (30MB)
Official URL: http://dunakavics.uniduna.hu/

Abstract

Az értékelemzéssel kapcsolatos ismereteket közel negyedszázada oktatják a Dunaújvárosi Főiskolán. Az oktatás kezdetén is rendelkezésre állt modern tananyag, amely megfelelt az Oktatási Minisztérium és a Pénzügyminisztérium által kidolgozott irányelveknek. A dereguláció során (1990-es évek) megszűnt az értékelemzés állami felügyelete, és létrejött a Magyar Értékelemzők Társasága. Az értékelemzés oktatása során több olyan probléma is felvetődött, amelyet a korábbi rendszer keretein belül nem tudtunk megoldani. Például a levelező hallgatók körében is felmerült az AVS minősítés iránti igény, de a kontaktórák száma nem tette lehetővé a SAVE által előírt feltételek biztosítását. Úgy ítéltük meg, hogy az oktatás hatékonyságát növelni lehet online módszerek alkalmazásával. 2013-ban a Dunaújvárosi Főiskola az Európai Unió és a Magyar Kormány támogatásával lehetőség nyílt több tantárgyhoz online tananyag elkészítése. A fejlesztés keretében elkészült az értékelemzés online tananyaga magyar- és angol nyelven. Az írás betekintést kíván nyújtani az online tananyag felhasználásával kapcsolatos elképzeléseinkről.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Értékelemzés, online, hatékonyság, projekt Value Analysis, online, efficiency, project
Divisions: Társadalomtudományi Intézet
Depositing User: Gergely Beregi
Date Deposited: 03 Jun 2021 06:39
Last Modified: 03 Jun 2021 06:39
URI: http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/577
MTMT: 2921565

Actions (login required)

View Item View Item