Cserné Adermann, Gizella (2015) Tanuláselméletek a Virtuális Egyetemhez. DUNAKAVICS, 3 (10). pp. 5-22. ISSN 2064-5007
Text
online_1510.pdf - Published Version Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (19MB) |
Official URL: http://dunakavics.uniduna.hu/
Abstract
A tanulás elméletek azt magyarázzák, hogy mi történik a tanulás folyamatában. A tanuláselméletek szoros összefüggésben vannak a tanítás értelmezésével. A francia nyelvű szakirodalom alapján tárgyaljuk a behaviorizmus, kognitivizmus, konstruktivizmus és konnektivizmus kérdéseit. Javaslatot teszünk a virtuális egyetem tanuláselméletére.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Tanuláselméletek, behaviorizmus, kognitivizmus, konstruktivizmus, konnektivizmus Learning theories, behaviorism, cognitivism, constructivism, con- nectivism |
Divisions: | Tanárképző Központ |
Depositing User: | Gergely Beregi |
Date Deposited: | 30 May 2021 06:41 |
Last Modified: | 30 May 2021 06:41 |
URI: | http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/586 |
MTMT: | 2966919 |
Actions (login required)
View Item |