A Web 2.0-fordulat oktatásfilozófiai és módszertani vonatkozásai

Váczi, Mariann ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6007-0981 (2015) A Web 2.0-fordulat oktatásfilozófiai és módszertani vonatkozásai. DUNAKAVICS, 3 (10). pp. 37-48. ISSN 2064-5007

[img] Text
online_1510.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (19MB)
Official URL: http://dunakavics.uniduna.hu/

Abstract

A Web 2.0 nyújtotta közösségi hálózati tevékenységek, mint a mediamegosztás, chatszobák, blogok, online játékok és virtuális világok, wikik és kollaboratív szerkesztői oldalak a felsőoktatást is új módszertani alapokra helyezik. [3] Az ide vonatkozó szakirodalom és uniós direktívák egy felhasználó-centrikus, a hagyományos tanár-diák viszonyt felülíró, demokratikusabb, kreatívabb, közösség- és párbeszédközpontúbb, csapatmunkára és önálló kutatásra egyaránt motiváló módszertani filozófia elterjedését látják az oktatás Web 2.0 fordulatában. A Web 2.0 sikeres oktatásba való integrációjához tehát meg kell értenünk azt a paradigmaváltást, amit ezek az új kommunikációs csatornák a tudás, a kultúra, a tanulás és a pedagógia területén jelentenek.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Web 2.0 technológiák, szociális média, wiki, blog Web 2.0 technologies (social media, wikis, blogs)
Divisions: Tanárképző Központ
Depositing User: Gergely Beregi
Date Deposited: 01 Jun 2021 13:51
Last Modified: 01 Jun 2021 13:51
URI: http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/592
MTMT: 2985287

Actions (login required)

View Item View Item