Iskolapad vagy online oktatás?

Cserné Pekkel, Márta (2023) Iskolapad vagy online oktatás? DUNAKAVICS, 11 (12). p. 99. ISSN 2064-5007

[img] Text
Online_202312.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (25MB)
Official URL: https://m2.mtmt.hu/api/publication/34518536

Abstract

Az elmúlt években az élet valamennyi területén változások történtek, különösen igaz ez az oktatásra is. Először a pandémia miatt vált szükségessé, hogy alkalmazkodjunk egy új helyzethez, hiszen az iskola helyett az online tér vált az oktatás helyszínéül, majd a gazdasági körülmények megváltozása okán következett be ismét ugyanez, több felsőoktatási intézményben. Az oktatás két elemi szereplője, tanár és diák az iskolai keretek között sokféleképpen találkozik, azonban az online tanítási-tanulási környezet befolyásolja a két fél viszonyát, együttműködését, valamint testi és lelki következményei sem elhanyagolhatók. A tanulmányban több aspektusból vizsgáljuk a jelenléti és online oktatást, valamint a tanárokra és diákokra gyakorolt hatását rövid és hosszú távon.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: online oktatás
Divisions: Tanárképző Központ
Depositing User: Gergely Beregi
Date Deposited: 13 Feb 2024 14:57
Last Modified: 13 Feb 2024 14:57
URI: http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/980
MTMT: 34518536

Actions (login required)

View Item View Item