A Waldorf-pedagógia és filozófiai gyökerei

Kocsó, Edina and Nagy, Bálint (2023) A Waldorf-pedagógia és filozófiai gyökerei. DUNAKAVICS, 11 (12). pp. 59-65. ISSN 2064-5007

[img] Text
Online_202312.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (25MB)
Official URL: https://m2.mtmt.hu/api/publication/34517971

Abstract

Napjainkban is sokakban él egy olyan életreform igénye, mely a természet felé fordulás vágyával és a modern világtól eltávolodva keresi békéjét. Ezeknek az embereknek egy része az antropozófia által biztosított közösségben találja meg a helyét. Számukra a szabad Waldorf-iskola adja azokat a kereteket, melyben gyermekük számára egy boldog, egyszerűbb gyermekkor megélésére látnak lehetőséget. A Waldorf-pedagógusok elkötelezettek a tanulók személyiségének fejlesztésében, a kreatív gondolkodás ösztönzésében és a szabad kifejezés lehetőségének megteremtésében.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: személyiségfejlesztés
Divisions: Informatika Intézet > Matematikai és Számítástudományi Tanszék
Tanárképző Központ
Depositing User: Gergely Beregi
Date Deposited: 13 Feb 2024 13:31
Last Modified: 13 Feb 2024 13:31
URI: http://publication.repo.uniduna.hu/id/eprint/986
MTMT: 34517971

Actions (login required)

View Item View Item