![]() | Up a level |
Szalay, Györgyi (2020) A kommunikáció a testben kezdődik – De mi történik „online”? : "My body is the pivot of the world” (Merleau-Ponty). DUNAKAVICS, 8 (10). pp. 45-51. ISSN 2067-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Németh, István Péter, Szabó, Csilla Marianna and Szalay, Györgyi
(2016)
Burnout-prevenció : Rezilienciaerősítő program tanárok számára.
DUNAKAVICS, 4 (7).
pp. 31-50.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Németh, István Péter, Szabó, Csilla Marianna and Szalay, Györgyi
(2016)
Módszertani megújulás a felsőoktatásban : Az új oktatói szerepnek megfelelő oktatásmódszertani megközelítés.
DUNAKAVICS, 4 (6).
pp. 25-62.
ISSN 2064-5007
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 and Szalay, Györgyi
(2021)
A (kommunikációs) készségfejlesztés korlátai és feloldásának lehetősége.
In:
Érzelmi intelligencia és szervezetfejlesztés.
DUE Press, Dunaújváros, pp. 33-41.
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 and Szalay, Györgyi
(2021)
A tanári reziliencia fejlesztésén alapuló módszertani megújulás.
In:
Érzelmi intelligencia és szervezetfejlesztés.
DUE Press, pp. 21-31.