Up a level |
Szalay, Györgyi (2020) A kommunikáció a testben kezdődik – De mi történik „online”? : "My body is the pivot of the world” (Merleau-Ponty). DUNAKAVICS, 8 (10). pp. 45-51. ISSN 2067-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Németh, István Péter, Szabó, Csilla Marianna and Szalay, Györgyi (2016) Burnout-prevenció : Rezilienciaerősítő program tanárok számára. DUNAKAVICS, 4 (7). pp. 31-50. ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Németh, István Péter, Szabó, Csilla Marianna and Szalay, Györgyi (2016) Módszertani megújulás a felsőoktatásban : Az új oktatói szerepnek megfelelő oktatásmódszertani megközelítés. DUNAKAVICS, 4 (6). pp. 25-62. ISSN 2064-5007
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 and Szalay, Györgyi (2021) A (kommunikációs) készségfejlesztés korlátai és feloldásának lehetősége. In: Érzelmi intelligencia és szervezetfejlesztés. DUE Press, Dunaújváros, pp. 33-41.
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 and Szalay, Györgyi (2021) A tanári reziliencia fejlesztésén alapuló módszertani megújulás. In: Érzelmi intelligencia és szervezetfejlesztés. DUE Press, pp. 21-31.