Up a level |
Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Cserné Adermann, Gizella, Juhász, Levente and Szabó, Csilla Marianna (2015) A pedagógusképzéssel és -továbbképzéssel kapcsolatos igények felmérése online kikérdezéssel. DUNAKAVICS, 3 (6). pp. 39-57. ISSN 2064-5007
Bartalos, Norbert, Ujbányi, Tibor, Kővári, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3521-4757 and Nagy, Bálint (2015) A Chua-rendszer vizsgálata az Octave alkalmazásával. DUNAKAVICS, 3. pp. 41-57. ISSN 2064-5007
Bozzoli, F, Cattani, L, Rainieri, S and Zachár, András (2015) Numerical and experimental study of local heat transfer enhancement in helically coiled pipes. Preliminary results. Journal of Physics: Conference Series, 655 (012047). pp. 480-489. ISSN 1742-6588
Budai, Gábor (2015) Információs társadalom iskolái: hagyományos és elektronikus tanulás. DUNAKAVICS, 3 (9). pp. 27-42. ISSN 2064-5007
Cseh, Roland and Katona, József ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8188-2425 (2015) Design a Bill Monitor application based on Android Operation System. DUNAKAVICS, 3 (3). pp. 5-16. ISSN 2064-5007
Cseh, Roland and Katona, József ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8188-2425 (2015) Design a Bill Monitor application based on Android Operation System. DUNAKAVICS, 3 (3). pp. 5-16. ISSN 2064-5007
Cseh, Roland and Katona, József ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8188-2425 (2015) Requirement analysis and specification of a Bill Monitor application based on Android Operating System. DUNAKAVICS, 3 (2). pp. 35-44. ISSN 2064-5007
Cseh, Roland and Katona, József ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8188-2425 (2015) Requirement analysis and specification of a Bill Monitor application based on Android Operating System. DUNAKAVICS, 3 (2). pp. 35-45. ISSN 2064-5007
Cserné Adermann, Gizella (2015) Pedagógusok értékelési kompetenciái. DUNAKAVICS, 3 (2). pp. 5-14. ISSN 2064-5007
Cserné Adermann, Gizella (2015) Tanuláselméletek a Virtuális Egyetemhez. DUNAKAVICS, 3 (10). pp. 5-22. ISSN 2064-5007
Cserné Adermann, Gizella and Honfi, Vid Sebestyén (2015) Szakmentorok a Dunaújvárosi Főiskolán a HASIT program keretében. DUNAKAVICS, 3 (11). pp. 37-65. ISSN 2064-5007
Fáncsikné Hamar, Éva and Tóth, Gyula (2015) Függőleges gravitációs gradiens számításával kapcsolatos integrál csonkítási együtthatóinak meghatározása. DUNAKAVICS, 3 (7). pp. 17-22. ISSN 2064-5007
Hadarics, Kálmán (2015) Nyílt forráskódú szoftverek sebezhetőségeinek vizsgálata. DUNAKAVICS, 3 (8). pp. 41-52. ISSN 2064-5007
Hetyei, Csaba (2015) Lapradiátorok hatásfokának vizsgálata és modellezése. DUNAKAVICS, 3 (2). pp. 15-33. ISSN 2064-5007
Horváth, Zsolt Csaba and Ágoston, György (2015) A közlekedésbiztonság és -védelem javítási lehetőségei egyes alágazatok közötti technológiai transzferrel. DUNAKAVICS, 3 (5). pp. 5-18. ISSN 2064-5007
Horváthné Fábián, Myrtill (2015) A népességfogyás és elöregedés hatásai regionális és települési szinten. DUNAKAVICS, 3 (12). pp. 41-68. ISSN 2064-5007
Juhász, Levente (2015) Egy új tömeges felsőoktatási távoktatási forma első öt éve: a MOOC bemutatása. DUNAKAVICS, 3 (10). pp. 23-36. ISSN 2064-5007
Keszi-Szeremlei, Andrea and Nádasdi, Ferenc (2015) Az értékelemzés oktatásának támogatása online tananyaggal. DUNAKAVICS, 3 (6). pp. 5-16. ISSN 2064-5007
Kirchner, István (2015) Az iteráció konvergenciájának gyorsítása lineáris egyenletrendszerek megoldásakor. DUNAKAVICS, 3 (7). pp. 5-16. ISSN 2064-5007
Kovács, Tamás (2015) A logisztika gyakorlati vizsgálata a TF Kft-nél. DUNAKAVICS, 3 (9). pp. 5-16. ISSN 2064-5007
Kungl, Peter and Katona, József ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8188-2425 (2015) Trajectory calculation using modified Euler method, presented in a platform game. DUNAKAVICS, 3 (12). pp. 29-40. ISSN 2064-5007
Kökuti, Tamás (2015) Hallgatói jövőorientáció mint versenyképes attitűd. DUNAKAVICS, 3 (4). pp. 39-50. ISSN 2064-5007
Kővári, Attila ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3521-4757 and Rostás, István (2015) Vakok közlekedését támogató rendszerek áttekintése. DUNAKAVICS, 3 (8). pp. 29-40. ISSN 2064-5007
Ludik, Péter (2015) Az online közös munkát támogató eszközök bemutatása. DUNAKAVICS, 3 (10). pp. 49-57. ISSN 2064-5007
Magyar, András (2015) Pentele – Párt - Politika : A háború utáni évek oktatástörténeti eseményeinek vázlata Dunapentelén, illetve Sztálinvárosban. DUNAKAVICS, 3 (3). pp. 37-42. ISSN 2064-5007
Nagy, Bálint (2015) Egy Neurospora-modell bifurkációs görbéje. DUNAKAVICS, 3 (4). pp. 21-28. ISSN 2064-5007
Ujbányi, Tibor (2015) A Windows 10 és ami mögötte van. DUNAKAVICS, 3 (6). pp. 25-37. ISSN 2064-5007
Váczi, Mariann ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6007-0981 (2015) A Web 2.0-fordulat oktatásfilozófiai és módszertani vonatkozásai. DUNAKAVICS, 3 (10). pp. 37-48. ISSN 2064-5007
Váraljai, Mariann (2015) Az új generációk tanulási jellemzői. DUNAKAVICS, 3 (9). pp. 17-26. ISSN 2064-5007