![]() | Up a level |
Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426
(2023)
Motiválni és/vagy szocializálni – szakmaipedagógus hallgatók képzése a 21. században.
DUNAKAVICS, 11 (2).
pp. 27-30.
ISSN 2064-5007
Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426
(2023)
„Színezd újra!„ – Szakoktató szak újra a Dunaújvárosi Egyetemen.
DUNAKAVICS, 11 (12).
pp. 75-82.
ISSN 2064-5007
Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426
(2022)
A magyarországi szakképzés 2010 és 2020 között (háttér és körülmény).
DUNAKAVICS, 10 (10).
pp. 21-38.
ISSN 2064-5007
Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426
(2021)
"Go or stay?"Examination of Career Leaving among Vocational
Teachers.
EURASIA PROCEEDINGS OF EDUCATIONAL AND SOCIAL SCIENCES (EPESS), 8 (20).
pp. 1-7.
ISSN 2587-1730
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Németh, István Péter, Szabó, Csilla Marianna and Szalay, Györgyi
(2016)
Burnout-prevenció : Rezilienciaerősítő program tanárok számára.
DUNAKAVICS, 4 (7).
pp. 31-50.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Cserné Adermann, Gizella, Dósáné Papp, Györgyi, Juhász, Levente, Melkovics, János and Németh, István Péter
(2016)
Fogalmi keretek a tehetséggondozás és a motiváció összefüggéseinek tanulmányozásához.
DUNAKAVICS, 4 (7).
pp. 5-30.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Németh, István Péter, Szabó, Csilla Marianna and Szalay, Györgyi
(2016)
Módszertani megújulás a felsőoktatásban : Az új oktatói szerepnek megfelelő oktatásmódszertani megközelítés.
DUNAKAVICS, 4 (6).
pp. 25-62.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Cserné Adermann, Gizella, Juhász, Levente, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426 and Németh, István Péter
(2016)
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról.
DUNAKAVICS, 4 (5).
pp. 15-48.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Juhász, Levente, Cserné Adermann, Gizella, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426 and Németh, István Péter
(2016)
A hallgatói önszabályozott tanulás vizsgálata : MSLQ tanulási stratégiák alskálák. Áttekintő, feltáró, leíró elemzés.
DUNAKAVICS, 4 (5).
pp. 49-80.
ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Cserné Adermann, Gizella, Dósáné Papp, Györgyi, Juhász, Levente, Melkovics, János and Németh, István Péter
(2016)
A tehetséggondozás helye, szerepe a Dunaújvárosi Egyetemen :
A szakkollégiumok, mint a tehetséggondozás színterei.
DUNAKAVICS, 4 (8).
pp. 5-34.
ISSN 2064-5007
Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Cserné Adermann, Gizella, Juhász, Levente and Szabó, Csilla Marianna
(2015)
A pedagógusképzéssel és -továbbképzéssel kapcsolatos igények felmérése online kikérdezéssel.
DUNAKAVICS, 3 (6).
pp. 39-57.
ISSN 2064-5007
Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426
(2021)
Fél évszázad a szakmai pedagógusképzés szolgálatában.
In: XXVII. Multimédia az oktatásban online nemzetközi konferencia, 2021.06.10.-2021.06.11., Dunaújváros, Magyarország.
Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426
(2022)
Hozzáadott érték. egy felsőoktatási intézmény képzéseiben.
DUE Press, Dunaújváros.
ISBN 978-615-6142-25-2
Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426
(2021)
Szakmai pedagógusok. Szakoktatók és mérnöktanárok a 21. század első évtizedeinek gyorsan változó világában.
DUE Press, Dunaújváros.
ISBN 978-615-6142-18-4