Up a level |
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 (2022) Az elektromobilitás társadalmi vonatkozásai. DUNAKAVICS, 10 (9). pp. 19-34. ISSN 2064-5007
H. Tomesz, Tímea and Balázs, László (2022) Kommunikáció tudatosan. Emlékezés H. Varga Gyulára. ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (1). pp. 98-103. ISSN 2060-0623
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 and Szalay, Györgyi (2021) A (kommunikációs) készségfejlesztés korlátai és feloldásának lehetősége. In: Érzelmi intelligencia és szervezetfejlesztés. DUE Press, Dunaújváros, pp. 33-41.
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 (2021) Érzelmi intelligencia és szervezetfejlesztés. DUE Press.
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 and Szalay, Györgyi (2021) A tanári reziliencia fejlesztésén alapuló módszertani megújulás. In: Érzelmi intelligencia és szervezetfejlesztés. DUE Press, pp. 21-31.
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 (2020) Az innováció háttere, avagy a vezetői kommunikáció jelentősége az innováció támogatásában. Az MTA GTB Kommunikációmenedzsment Munkabizottság Innováció-Kommunikáció a Vállalatoknál konferencia.
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 (2020) Az érzelmi intelligencia vizsgálata a szervezeti kultúra tükrében. Polgári Szemle: Gazdasági és társadalmi folyóirat, 16. pp. 187-204.
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 (2020) Az érzelmi intelligencia és a kiégés kapcsolatának vizsgálata oktatóknál. VEZETÉSTUDOMÁNY, 51. pp. 85-101.
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 and Polgár, Kitti (2020) An Experiment to Identify the Cooperational Relationship between the Corporate Culture Perception and the Members of the Organization. DUNAKAVICS, 8 (6). pp. 27-41. ISSN 2064-5007
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 (2020) Organisational Culture in Educational Institutions in Central, Northern, and North-Eastern Hungary. POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT, 16. pp. 399-412.
Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768 (2019) Civil szervezetek és vezetői sajátosságok. Civil szemle, 16. pp. 25-41.
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Németh, István Péter, Szabó, Csilla Marianna and Szalay, Györgyi (2016) Burnout-prevenció : Rezilienciaerősítő program tanárok számára. DUNAKAVICS, 4 (7). pp. 31-50. ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Cserné Adermann, Gizella, Dósáné Papp, Györgyi, Juhász, Levente, Melkovics, János and Németh, István Péter (2016) Fogalmi keretek a tehetséggondozás és a motiváció összefüggéseinek tanulmányozásához. DUNAKAVICS, 4 (7). pp. 5-30. ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Németh, István Péter, Szabó, Csilla Marianna and Szalay, Györgyi (2016) Módszertani megújulás a felsőoktatásban : Az új oktatói szerepnek megfelelő oktatásmódszertani megközelítés. DUNAKAVICS, 4 (6). pp. 25-62. ISSN 2064-5007
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Cserné Adermann, Gizella, Dósáné Papp, Györgyi, Juhász, Levente, Melkovics, János and Németh, István Péter (2016) A tehetséggondozás helye, szerepe a Dunaújvárosi Egyetemen : A szakkollégiumok, mint a tehetséggondozás színterei. DUNAKAVICS, 4 (8). pp. 5-34. ISSN 2064-5007
Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426, Balázs, László ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9784-4768, Cserné Adermann, Gizella, Juhász, Levente and Szabó, Csilla Marianna (2015) A pedagógusképzéssel és -továbbképzéssel kapcsolatos igények felmérése online kikérdezéssel. DUNAKAVICS, 3 (6). pp. 39-57. ISSN 2064-5007